Orhan Aslan Özel Röportaj

Gönderen M a R C o S 10 Mart 2014 Pazartesi
Orhan ASLAN Kimdir:
1969 Giresun doğumluyum. İlk öğrenimi Koz köyün de tamamlandım. Lise eğitimimi Doğankent lisesinde tamamladım. 1987 de mezun oldum. 1988’ de İstanbul a yerleştim. Bir tekstil firmasında üc buçuk yıl çalıştım. 1992’de Askerlik görevimi tamamladım. 1997 Yılında Dilek Örme firmasına girdim ve 17 yıldır usta olarak çalışmaktayım.
Orhan Aslan Özel Röportaj
-Köy veya mahalle halkı ile ilişkileriniz orta derecede de olsa iyi mi?
Bence orta derece yeterli değildir..Her zaman insanlarla iyi geçinmek, sosyal ortamlara katılmak, İnsanların sorunlarına ortak olmak. psikolojik destek vermek gerekir.
-Köy veya mahallenizin sorunlarına vakıf mısınız?
1988″de Ayazağa köyüne geldim. Yeşiltepe kaldım. Su ihtiyacı kuyular dan yada belediyenin getirdiği tankerlerden sağlanıyordu,bizim Ayazağalı olduğumuzu Sanayi mahallesindeki insanlar ayağımıza bakıp biliyordu çünki ayakkabılarımız çamurdu. BEN AYAZAĞA’ LIYIM yaşadığım yeri çamuruyla, toprağıyla ,seviyorum. Sorunlarını biliyorum. Bu yola inandığım için çıktım..
-Köyde veya mahallenizde bulunan her kesimden insanın taleplerine cevap verecek durumda mısınız?
İmkan olursa hangi muhtar bu talebi karşılamak istemez ki.
-Sabırlı ve güler yüzlü müsünüz?
Evet
-Yerel, ulusal gazetelerden veya internet haber sitelerinden en az birini her gün okuyor musunuz?
Evet, Yerel ve ulusal basını her gün gazete ve internetten takip etmekteyim.
-İyi bir dinleyici misiniz?
Konu ilgimi çekerse ve Ayazağa sorunları ise evet
-İşinizi iyi takip edebilir misiniz?
Evet işlerimi iyi takip ederim
-Seçim çalışmalarında gereken sabrı ve çabayı göstermeye hazır mısınız?
Evet başarı sabır gerektirir.
-Tahriklere ve dolduruşa gelen bir yapınız olmadığını düşünüyor musunuz?
Evet kesinlikle tahriklere kapılmam
-Önceki muhtardan daha iyi işler yapabileceğinize ilişkin en az üç geçerli sebebiniz var mı?
Kimseyle kendimi kıyaslamak istemem. Hepimiz aynı mahallenin insanıyız arkadaşız.Ama en iyisini yapmaya hazırım.İleriyi düşünerek iş yapılmamıştır
a .Merkezdeki okuş aynı yerine yapıldı..Ağaoğlu nun gökdelen yaptığı araziye yapılabilirdi .
b. Kültür merkezi yapılmış ancak.unuttuğumuz bir şeylerde var ki kat otoparkı da yapılmalıydı
c. Çünkü bizim devletimiz AĞAOĞLU .un dan sanırım zengindir
-Bir muhtarın kanuni hakları ve borçlarını iyi okudunuz mu?
Evet
-Türkiye’deki muhtarların sorunlarını az çok biliyor musunuz?
Evet
-Muhtar olursanız gerçekten adil ve tarafsız bir yönetim sergileyebileceğinize inanıyor musunuz?
Evet
-Neden muhtar olmak istiyorsunuz sorusuna en az 3 geçerli ve inandırıcı cevap verebilir misiniz?
1.Taze kan her zaman iyi gelir.
2- Potansiyel çevre edinmek
3- Yanlış Muhtar politikasını ezip halkın zulüm görmeden yaşayacağı alanlar yapmak. Ormanda mesire alanı var diyeceksiniz ama sürekli de ormana gidemiyoruz. Merkezi yerlerde otoparklı alış veriş merkezleri yapmak , büyük firma sahiplerine öneride bulunmak.
-Yeterince özverili ve çalışkan biri olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Evet
-Yerine göre üst kurumları eleştirebileceğinizi ve mahallenizin sorunlarını cesurca dile getirebileceğinizi düşünüyor musunuz?
Evet kendimden eminim
-Devletin ilgili kurumlarına zaman zaman fikir verici projeler götürebileceğinize inanıyor musunuz?
Evet yaşadığımız yeri bizden iyi bilemezler.
-Başarınızı daha da artırmak için diğer komşu köy ve mahalle muhtarlarıyla uyum ve işbirliği içinde çalışabilecek misiniz?
Mutlaka.soran dağlar aşmış, sormayan düz ovada şaşmış.
-Rakip adaylarınızı iyi tanıyor musunuz?
Hepsini tanıyorum.
-Seçimi kaybetseniz de kazansanız da rakiplerinizle iyi ilişkilerinize devam edebilecek misiniz?
Evet
-Seçimi kazanırsanız size oy vermeyenleri de kucaklayacak mısınız?
Evet
-Başarıya giden yolda reklamın ve teknolojinin gücüne gücüne inanıyor musunuz?
Evet
Orhan Aslan

0 yorum

Yorum Gönder