Erdal Kurt Özel Röportaj

Gönderen M a R C o S 10 Mart 2014 Pazartesi
Erdal Kurt Kimdir:
1975 yılında Ayazağa mahallesinde doğan Erdal Kurt evli ve 4 çocuk babasıdır. Öğrenim hayatına Ayazağa İ.Ö.O de başlamış sırasıyla Orta öğretimi Beşiktaş Balmumcu Orta okulunda
Lise eğitimini ise İnönü teknik ve End. Meslek lisesi Kimya Teknisyenliği bölümünden 1991 yılında mezun olarak tamamlamıştır. Bir süre baba mesleğinde devam eden ERDAL KURT daha sonra kendi aile şirketlerinde yönetici olarak çalışmıştır.
Bir çok sivil toplum kuruluşunda, dernek ve vakıflarda kurucu üye ve yönetici olarak görev almıştır. 2009 yılında yapılan yerel seçimlerde il genel meclis üyesi adayı olmuş olup mahallemizde yapılan seçimlerde almış olduğu oy oranı ile yerelde en fazla sahip kişi olmuştur.
Erdal Kurt Özel Röportaj
-Köy veya mahalle halkı ile ilişkileriniz orta derecede de olsa iyi mi?
Yıllardır bu semtte yaşayan birisi olarak komşularımla her zaman iyi ilişkiler içerisinde olmuşumdur. Üzüntülerinde ve sevinçlerinde yanlarında olmaya gayret gösteririm.
-Köy veya mahallenizin sorunlarına vakıf mısınız?
Bu mahallede yaşan bir sakin olarak yıllarımdır çeşitli sorunları gözlemledim.. Ve bu sorunları çözmek adına nasıl bir yol izleneceğine vakıf olduğuma inanıyorum. Zaten seçildiğimiz taktirde gerçekleştireceğimiz projelerle bunu semt sakinlerine ispat edeceğiz.
-Köyde veya mahallenizde bulunan her kesimden insanın taleplerine cevap verecek durumda mısınız?
Evet her insanımıza, komşumuza yardımcı olmak adına gerekli bilgi ve birikime sahip olduğumu düşünüyorum
-Sabırlı ve güler yüzlü müsünüz?
Konulara her daim hakim olup sükunetimi hiç kaybetmem. Güler yüzlü olarak tanınırım. . Sakin ve çözüm odaklıyımdır.
-Yerel, ulusal gazetelerden veya internet haber sitelerinden en az birini her gün okuyor musunuz?
Evet, ulusal ve yerel basında gündemi yakından takip etmekteyim. İnternetten yerel basını takip etmeyi alışkanlık haline getirmiş bulunuyorum.
-İyi bir dinleyici misiniz?
Girmiş olduğum ortamlarda dinlemeyi gözlemlerde bulunmasını severim
-Devlet kurumlarıyla resmi işleri yürütme konusunda deneyiminiz var mı?
Geçmiş yıllarda üstlendiğim görevler nedeniyle Devlet kurumlarıyla yakın ilişkilerde bulundum ve bulunmaya da devam ediyorum. Ayrıca mevzuatları iyi takip ederek işlerin sorunsuz halledilmesini sağlarım.
-Seçim çalışmalarında gereken sabrı ve çabayı göstermeye hazır mısınız?
Evet gerek ben gerekse ekip arkadaşlarım sabırlı olmayı ve bul yoldan anlımızın akıyla çıkmak için gereken çabayı göstereceğiz.
-Tahriklere ve dolduruşa gelen bir yapınız olmadığını düşünüyor musunuz?
Sakin sabırlı ve bilinçli hareket ederim.
-Önceki muhtardan daha iyi işler yapabileceğinize ilişkin en az üç geçerli sebebiniz var mı?
Öngörü , iyi iletişim, sabır ve kararlılık..
-Aday olmak istediğiniz yerde mevcut seçmenin en az 1/10’u tartışmasız sizi öneriyor mu?
Evet, şuanda çok büyük bir destekle bu yola çıktığımı vurgulamak istiyorum. Genç, yaşlı bütün Ayazağalı komşularımın desteğini aldığıma inanıyorum
-Bir muhtarın kanuni hakları ve borçlarını iyi okudunuz mu?
Evet bununla ilgili olarak bütün mevzuatları ve yasada geçerli olan kanun maddelerini okudum ve okumaya devam ediyorum
-Türkiye’deki muhtarların sorunlarını az çok biliyor musunuz?
Son zamanlarda yapılan düzenlemelerle muhtarlarımızın bazı özlük haklarının iyileştirildiğini biliyorum. Tabiki yinede bazı haklarda iyileştirme yapılması kanaatindeyim.
-Muhtar olursanız gerçekten adil ve tarafsız bir yönetim sergileyebileceğinize inanıyor musunuz?
Tam zamanlı olarak elimden gelen bütün gayreti gösterip adil ve tarafsız bir yönetim göstereceğime zaten bunu beni tanıyan herkes iyi bilir.
-Neden muhtar olmak istiyorsunuz sorusuna en az 3 geçerli ve inandırıcı cevap verebilir misiniz?
Yıllardır semtimiz geri planda kaldı. Diğer mahallelerde yaşam ve sosyal alanlar genişlerken biz ötelendik. İşte bu yüzden muhtarlığa aday oldum ve Ayazağa’mızı daha yaşanabilir bir yer yapmak için gayret edeceğiz.
-Yeterince özverili ve çalışkan biri olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Beni tanıyan herkes ne kadar öz verili ve çalışkan olduğumu bilirler, Asla yılmadan öz veriyle çalıştığım ve çalışacağımı ifade etmek isterim
-Yerine göre üst kurumları eleştirebileceğinizi ve mahallenizin sorunlarını cesurca dile getirebileceğinizi düşünüyor musunuz?
Ben bunu bir siyasi partide ilçe başkan yardımcısı olduğum zamanda yaptım. Ayazağa’nın sorunları için bütün imkanlar zorlanacak ve sonuç alınana kadar gereken mücadele verilecektir.
-Devletin ilgili kurumlarına zaman zaman fikir verici projeler götürebileceğinize inanıyor musunuz?
Amacımız bu zaten.. Geliştireceğimiz projeleri tabi ki üst yönetimlere götüreceğiz. Sonuçta projeler bizden gidecek ve gerçekleştirecek olanlara üst yönetimle olacaktır.
-Başarınızı daha da artırmak için diğer komşu köy ve mahalle muhtarlarıyla uyum ve işbirliği içinde çalışabilecek misiniz?
Şu aşamada böyle bir çalışmak yok ama komşu mahalle muhtarlarıyla iyi ilişkilerim olup ortak faydamız için çalışmalar yapabiliriz.
-Köy veya mahallenizde çevreye duyarlılık hakkında farkındalık oluşturmak için çalışma yapılması gerektiğine inanıyor musunuz?
Her konuda olduğu gibi çevre konusunda da hassasiyet içinde olup oluşturacağımız komisyonlarla bu sorunları takip edip çözümleri için gerekli çalışmaları yapacağım..
-Rakip adaylarınızı iyi tanıyor musunuz?
Evet rakiplerimizi tanıyoruz ve daha iyi tanımak için takip ediyoruz.
-Seçimi kaybetseniz de kazansanız da rakiplerinizle iyi ilişkilerinize devam edebilecek misiniz?
Sonuçta aynı semtte yaşamaya devam edeceğiz. Tabiki ikili ilişkilerimiz eskiden olduğu gibi devam edecek bundan şüphem yok. Seçin afişlerinde kullandığımız sloganlar dan biriside BİZ YARIŞA DEĞİL HİZMETE ADAYIZ’dır. Bu gereken cevap olduğunu düşünüyorum
-Seçimi kazanırsanız size oy vermeyenleri de kucaklayacak mısınız?
Biz Ayazağa’lıyız yola çıkarken sen ben yok biz varız dedik. Oy versin vermesin her kesimi kucaklayacağız bütün komşularımızla bir olup sorunları çözmek adına uğraş vereceğiz..
-Başarıya giden yolda reklamın ve teknolojinin gücüne gücüne inanıyor musunuz?
Evet bu işe çok önem veriyoruz. Ekip arkadaşlarımla birlikte teknolojiyi daha iyi kullanmak adına çeşitli proje üretip bunları seçim çalışmalarımızda kullandık gerek sosyal medyada gerekse yazılı ve görsel basını iyi takip edecek daha iyi ulaşmak adına çalışmalar yapıyoruz. Semtimiz de yayın yapan başta siz olmak üzere giriş sayfamız ayazaga.com olmak üzere ve yayın yapan yerel medyayı düzenli olarak takip ederek sorunlar hakkında referans almaktayız. Sonuçta bilgi ve teknoloji çağındayız ve bunu iyi takip etmekteyiz.

Erdal KURT

0 yorum

Yorum Gönder