Hikmet Göksu Özel Röportaj

Gönderen M a R C o S 10 Mart 2014 Pazartesi


3


Hikmet Göksu Kimdir:1973 Şişli Ayazağa doğumlu, 1980-1985 yılları arasında Ayazağa ilk öğretim okulunda, ortaöğretimi
Kemerburgaz Kur an kursu lise ve İmam Hatip lisesinde okudum..
İş hayatı Papentland .A.ş idari işler sorumlusu olarak 15 yıl görev yaptım ve şuanda Ayaz Tepeliler Gençlik Derneği
Başkanı olarak görev yapmaktayım..
-Köy veya mahalle halkı ile ilişkileriniz orta derecede de olsa iyi mi?
İnsanlarla ilişkilerim en üst düzeydedir.
- Köy veya mahallenizin sorunlarına vakıf mısınız?
Doğum yeri Ayazağa olduğu için Ayazağa nın sorunlarını çok iyi biliyorum.
-Köyde veya mahallenizde bulunan her kesimden insanın taleplerine cevap verecek durumda mısınız?
Mahallemde her soruna cevap verebilirim.
-Sabırlı ve güler yüzlü müsünüz?
Evet
-Yerel, ulusal gazetelerden veya internet haber sitelerinden en az birini her gün okuyor musunuz?
Evet her gün haberleri internet üzerinden takip ediyorum.
-İyi bir dinleyici misiniz?
Evet (Önce dinlerim sonra sorulacak sorularımı sorarım)
-Devlet kurumlarıyla resmi işleri yürütme konusunda deneyiminiz var mı?
Evet. Kurumlarda olacak işleri en hızlı ve en kısa sürede hallederim.
-İşinizi iyi takip edebilir misiniz?
Evet
-Seçim çalışmalarında gereken sabrı ve çabayı göstermeye hazır mısınız?
Evet
-Tahriklere ve dolduruşa gelen bir yapınız olmadığını düşünüyor musunuz?
Çok sabırlıyım dolduruşa ve gaza gelmem
-Önceki muhtardan daha iyi işler yapabileceğinize ilişkin en az üç geçerli sebebiniz var mı?
- İnsanlar la iletişimi güçlü
- Kamu kurum ve kuruluşlarda işlerin yapılması
- İhtiyaç ve yardıma muhtaç kişileri tespit edip bütün imkanlarımızla yardım etmek.
-Aday olmak istediğiniz yerde mevcut seçmenin en az 1/10’u tartışmasız sizi öneriyor mu?
Evet
-Bir muhtarın kanuni hakları ve borçlarını iyi okudunuz mu?
Yasal mevzuları iyi bilirim
-Türkiye’deki muhtarların sorunlarını az çok biliyor musunuz?
Evet
-Muhtar olursanız gerçekten adil ve tarafsız bir yönetim sergileyebileceğinize inanıyor musunuz?
- Ben memleket muhtarı değil Ayazağa muhtarıyım
- Ayazağa’da yaşayan her insan benim için çok önemlidir.
-Neden muhtar olmak istiyorsunuz sorusuna en az 3 geçerli ve inandırıcı cevap verebilir misiniz?
- Ayazağa’nın sorunlarını çözmek
- Kentsel dönüşümle ilgili sorunları tüm Ayazağa halkı ile beraber omuz omuza savunmak
- Ayazağa gençleri ile yakından ilgilenmek gençlerin sorunlarını çözmek.
-Yeterince özverili ve çalışkan biri olduğunuzu düşünüyor musunuz?
- Evet, Şuanda ayaztepeliler gençlik derneği başkanıyım aktif olarak dernek faaliyetlerini sürdürüyorum
- Fakirlere ve ihtiyaç sahiplerine yardım ediyorum.
-Yerine göre üst kurumları eleştirebileceğinizi ve mahallenizin sorunlarını cesurca dile getirebileceğinizi düşünüyor musunuz?
Evet. Mahallemi her yerde en iyi şekilde savunurum ve korurum Ayazağa benim için çok çok önemli ben ayazağalıyım.
-Devletin ilgili kurumlarına zaman zaman fikir verici projeler götürebileceğinize inanıyor musunuz?
Muhtar olduktan sonra projelerimi Ayazağa mahallesi ile bir araya gelerek açıklayacağım. Hazırda projelerim var
-Başarınızı daha da artırmak için diğer komşu köy ve mahalle muhtarlarıyla uyum ve işbirliği içinde çalışabilecek misiniz?
Evet, Tüm başarımı Ayazağa halkı ile birlikte yapacağım.
-Köy veya mahallenizde çevreye duyarlılık hakkında farkındalık oluşturmak için çalışma yapılması gerektiğine inanıyor musunuz?
Sokaklarımızda ve parklarımız da sorunları çözeceğiz.
-Rakip adaylarınızı iyi tanıyor musunuz?
Tüm adayları çok iyi tanıyorum çoğu çocukluk arkadaşım.. Hepsine başarılar dilerim.
-Seçimi kaybetseniz de kazansanız da rakiplerinizle iyi ilişkilerinize devam edebilecek misiniz?
Evet tüm adayları kazansak da kazamasak da tebrik edeceğim.
-Seçimi kazanırsanız size oy vermeyenleri de kucaklayacak mısınız?
Oy verse de vermese de herkes den Allah razı olsun her şey Ayazağa için.
-Başarıya giden yolda reklamın ve teknolojinin gücüne gücüne inanıyor musunuz?
Evet reklamın ve teknolojinin gücüne inanırım. Çünkü en iyi reklam aracıdır..
Hikmet GÖKSU

0 yorum

Yorum Gönder